Kurs Social Media

KURS SOCIAL MEDIA

Termin zgłoszeń: 28 lutego
Wymiar godzin: 16
Cena: 450 zł
Warunek uruchomienia kursu: minimum 10 uczestników.





  1. Dlaczego media społecznościowe? Czyli jak social media zmieniają i będą zmieniać komunikację.

  2. Social media a rynek polski

  3. Rodzaje internetowych narzędzi komunikacji społecznościowej, przykłady ich zastosowań (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest YouTube, GoldenLine, Blogi i mikroblogi: Twitter, Fora dyskusyjne etc.). Podobieństwa i różnice między serwisami społecznościowymi

  4. Gdzie? Dla kogo ? i Do kogo?

  5. Media społecznościowe w biznesie: korzyści, typowe słabości i błędy – jak uniknąć zagrożeń

  6. Rynek usług komunikacji społecznościowej – jak korzystać z tego co jest rzeczywiście potrzebne i sensowne

  7. Strategie komunikacji w mediach społecznościowych

  8. Jak stworzyć efektywny profil w mediach społecznościowych

  9. Co publikować i co mówić w social media

  10. Jak pisać angażujące treści

  11. Filmy, zdjęcia, teksty – czy na każdym portalu takie same?

  12. Metody komunikacji z odbiorcą

  13. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych

  14. Proza życia – ile czasu poświęcać na social media;

  15. Dlaczego warto słuchać odbiorców


Wypełnij formularz a skontaktujemy się z Tobą!