Kurs Social Media




BEZPŁATNY KURS 
Specjalista ds. Social Media i marketingu w Internecie

Wymagania dla uczestników: 
Projekt jest skierowany do grup docelowych z obszaru woj. wielkopolskiego, 
wsparcie w zakresie szkoleń kierowane jest wyłącznie do osób, które nie uczestniczyły we
wsparciu LLL (life long learning) oferowanym w ramach POKL (nie uczestniczyły w
szkoleniach z dotacji unijnych).
Wszystkie osoby będą posiadały wykształcenie podstawowe, ponadgimnazjalne, zawodowe oraz wyższe.
Wiek minimum 25 lat
W odniesieniu do statusu zawodowego uczestnikami projektu będą mogły być zarówno os. pracujące jak i bezrobotne i bierne zawodowo.



Przed rozpoczęciem kursu odbędzie się test sprawdzający wiedzę. Po zakończeniu zajęć odbędzie się zewnętrzny egzamin potwierdzający zdobytą wiedzę i umiejętności oraz wydany zostanie certyfikat uprawniający do pracy w zawodzie.

Program kursu:
• Wprowadzenie w świat mediów społecznościowych
• Content design i użyteczność tekstów w mediach społecznościowych.
• Sztuka pisania i prowadzenia bloga.
• Marka w społecznościach. Budowanie strategii obecności w mediach
społecznościowych. Prowadzenie profilu organizacji w mediach
społecznościowych.
• Sytuacja kryzysowa w mediach społecznościowych. Co robić a czego nie gdy
dojdzie do kryzysu?
• Wszystko o Facebooku. Poznaj jego możliwości.
• Media społecznościowe dla przedsiębiorcy. Jak zwiększyć zasięg swojego
biznesu i pozyskać nowych konsumentów.
• Media społecznościowe dla trzeciego sektora. Jak pozyskiwać darczyńców?
Media społecznościowe dla polityków i samorządowców. Jak wykorzystać ich siłę?
Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych. Video w mediach
społecznościowych. Mobilna rewolucja.
• Twitter i Blip. Jak wykorzystać mikroblogi.
• Sztuka zarabiania na blogu. Ewolucja Internetu
• Kulturowe podstawy społeczeństwa sieciowego
Branding- komunikacja zewnętrzna
•Czym jest branding i jak z niego korzystać? 
•Jak sprawdzić jak postrzegają nas klienci?
•Punkty styku Twojej marki z potencjalnym klientem 
•Narzędzia wspierające branding
Kim jest mój klient w Internecie?
•Co cechuje mojego idealnego klienta?
•Jakimi kanałami się komunikuje?
•Gdzie go szukać w sieci?
•Jak do niego dotrzeć i zostać zapamiętanym?
•Jaką unikalną wartość mogę mu dostarczyć?
•Etapy zakupowe vs kanały komunikacji z klientem
•Dlaczego warto testować różne rozwiązania?
Pozycjonowanie (SEO) jako najtańsza metoda pozyskiwania klientów
•Na jakim etapie zakupowym jest klient z wyszukiwarki?
•Dobór komunikacji do etapu zakupowego
•Dobór słów kluczowych do pozycjonowania
•Co mogę robić na własną rękę?
•Co powinienem zlecić i dlaczego?
•Jak wybrać agencję SEO do współpracy?
•Jak wyznaczyć cele i mierzyć ich efektywność?
Kampanie Adwords (SEM) jako idealne narzędzie dotarcia do zainteresowanego klienta
•Jak efektywnie uzupełniać strategię pozycjonowania o kampanie Adwords?
•Adwords jako narzędzie dostarczające cennych, twardych danych
strategii sprzedaży przy użyciu Adwords
•Czy powinienem to zlecić czy prowadzić na własną rękę
•Na co zwrócić uwagę przy współpracy z partnerem?
•Jak wyznaczyć cele i mierzyć ich efektywność?
Media społecznościowe (Facebook, Linkedln, Goldenline, Pintereset, Instagram, Twitter)
co się musi stać aby sprzedawały?
•Zachowanie klienta w mediach społecznościach 
•Które z dostępnych kanałów komunikacji w social mediach wybrać i dlaczego?
 •Czym różni się komunikacja w social mediach od komunikacji „w realu"? 
•Jak określić KPI (Key Performance Indicators) i mierzyć jego efekty 
• Mailing jako najprostszy sposób komunikacji z klientem 
•Jak budować bazę mailingową? 
•Jak segmentować tę bazę i planować kalendarz wysyłek? 
•Elementy idealnej kreacji mailingowej 
•Jak segmentować komunikację mailową
•Case study 
•Rekomendowane narzędzia 
• Egzamin zewnętrzny i wydanie certyfikatów



Wypełnij formularz a skontaktujemy się z Tobą!

Kurs zawodowy- Specjalista ds. Social Media i marketingu w Internecie